Gå til innhold

alle Xaleneforeldre. hvor traff dere, deres nye menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe.. jeg vet at jeg gjør noe galt i hvertfall... men det kan jo ha noe med at jeg er enten på skolen (voksenopplæring), eller i den lokale butkken eller hjemme å leser... dukker ikke opp noen nye hotte men der... hehe.. jeg må finne på noe nytt. ellers må jeg inse at det er meg det er noe galt med, som aldri treffer noen jeg liker - og det vil jeg jo nødig

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg møtte han på skolen :) Første skoledag, i fadderuka... Han fadder, jeg fadderbarn...

Dette var august ifjor... 10/10 i år fikk jeg ring på fingeren :)

Skrevet

blink ja. hehe.

Skrevet

Jeg ble sammen med ungdomskjæresten min som jeg savnet fra dagen det ble slutt mellom oss på videregående. Nå er han min igjen, er en super pappa for lillejenta mi, har verdens vakreste familie (utenom min egen) og er den godeste mannen på jord.

*loveyouhoney*

Skrevet

blink har jeg faktisk ikke prøvd

Skrevet

nettby =))

Skrevet

På fest;)

Skrevet

via jobb.... men du vet jeg ikke vil anbefale det !!

hehe

Bra tråd foresten !!

Skrevet

I kantinen på jobb... skal sies at det var et stort firma og jeg hadde aldri sett han tidligere, så når han endelig dukket opp var det bare å smi... ;-))

Skrevet

Hadde bodd i den nye leiligheten i under en mnd. Ringte den kjekke nabomannen en onsdag, middag hos meg på fredags kvelden, og fikk nøkkel til huset hans på søndagen ;)) Har nå vørt sammen i 7 år, gift i 4 og har 3 barn.

Så se etter, om det er en kjekk mann i nabolaget ;))

Skrevet

Gjennom ei venninne - før jeg fikk barn. var aldri noe mellom oss da..Men plutselig en dag så skjønte vi vel begge at vi i grunn likte hverandre veldig godt. Etter dette brukte vi vel nærmere ett år på å få orden på ting. ville ikke forhaste oss pga jr osv.men nuh endelig er han MIN :)

Skrevet

åh!!! Jeg vil og ha mann... :(

Skrevet

Jeg var på besøk til mamma og pappa. Lillebror bodde der da og hadde besøk av en venn, som senere ble min lille venn også:)

Skrevet

På "puben" ;-)

En meget lokal restaurant i en by hvor alle kjenner alle, bortsett fra at jeg aldri hadde sett han før :P

Han er også bestekompis med mannen til ei venninne, og barn samme barnehage og i fotballmijøet til våre barn.. så jeg skjønner ikke at våre veier aldri møttes før..!

Vel, var sikkert meningen :-)) Gift nå, og mine og dine barn :-)

Skrevet

Traff gubben på byen, i en periode jeg absolutt ikke var interessert i å møte en ny fyr hehe

Skrevet

Hehehe, tok kontakt med eksen ;o)

Skrevet

møttes på byen første gang, venner av venner. Møttes ett par ganger gjennom vennene våre før vi utvekslet nr.

Var ikke på utkikk.

Skrevet

Som innleid konsulent på jobben min... Vi hadde studert sammen for et hav av år siden, og jeg likte ham godt da. Han satte seg på stolen vedsiden av for å jobbe og etter å ha kjent vibrasjonene en hel dag - snudde jeg meg og kysset ham. (Gud vite hva som hadde flyttet inn i meg for å gjøre noe så dønn uprofft og det på min egen arbeidsplass) Nå har vi vært kjærester i 8 år :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...