:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 hehe.. jeg vet at jeg gjør noe galt i hvertfall... men det kan jo ha noe med at jeg er enten på skolen (voksenopplæring), eller i den lokale butkken eller hjemme å leser... dukker ikke opp noen nye hotte men der... hehe.. jeg må finne på noe nytt. ellers må jeg inse at det er meg det er noe galt med, som aldri treffer noen jeg liker - og det vil jeg jo nødig
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg møtte han på skolen Første skoledag, i fadderuka... Han fadder, jeg fadderbarn... Dette var august ifjor... 10/10 i år fikk jeg ring på fingeren
Banshee Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg ble sammen med ungdomskjæresten min som jeg savnet fra dagen det ble slutt mellom oss på videregående. Nå er han min igjen, er en super pappa for lillejenta mi, har verdens vakreste familie (utenom min egen) og er den godeste mannen på jord. *loveyouhoney*
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. oktober 2008 blink har jeg faktisk ikke prøvd
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 26. oktober 2008 #10 Skrevet 26. oktober 2008 via jobb.... men du vet jeg ikke vil anbefale det !! hehe Bra tråd foresten !!
ToPrinsesser<3 Skrevet 26. oktober 2008 #11 Skrevet 26. oktober 2008 I kantinen på jobb... skal sies at det var et stort firma og jeg hadde aldri sett han tidligere, så når han endelig dukket opp var det bare å smi... ;-))
skyblue Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 Hadde bodd i den nye leiligheten i under en mnd. Ringte den kjekke nabomannen en onsdag, middag hos meg på fredags kvelden, og fikk nøkkel til huset hans på søndagen ) Har nå vørt sammen i 7 år, gift i 4 og har 3 barn. Så se etter, om det er en kjekk mann i nabolaget )
Kosel Skrevet 26. oktober 2008 #13 Skrevet 26. oktober 2008 Gjennom ei venninne - før jeg fikk barn. var aldri noe mellom oss da..Men plutselig en dag så skjønte vi vel begge at vi i grunn likte hverandre veldig godt. Etter dette brukte vi vel nærmere ett år på å få orden på ting. ville ikke forhaste oss pga jr osv.men nuh endelig er han MIN
i kvitt og svart for alltid <3 Skrevet 26. oktober 2008 #14 Skrevet 26. oktober 2008 åh!!! Jeg vil og ha mann...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. oktober 2008 #15 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg var på besøk til mamma og pappa. Lillebror bodde der da og hadde besøk av en venn, som senere ble min lille venn også
Hjertefamilien Skrevet 26. oktober 2008 #16 Skrevet 26. oktober 2008 På "puben" ;-) En meget lokal restaurant i en by hvor alle kjenner alle, bortsett fra at jeg aldri hadde sett han før Han er også bestekompis med mannen til ei venninne, og barn samme barnehage og i fotballmijøet til våre barn.. så jeg skjønner ikke at våre veier aldri møttes før..! Vel, var sikkert meningen :-)) Gift nå, og mine og dine barn :-)
Tante Blås Squaw Skrevet 26. oktober 2008 #17 Skrevet 26. oktober 2008 Traff gubben på byen, i en periode jeg absolutt ikke var interessert i å møte en ny fyr hehe
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 26. oktober 2008 #19 Skrevet 26. oktober 2008 Hehehe, tok kontakt med eksen ;o)
twoboys & a girl Skrevet 26. oktober 2008 #21 Skrevet 26. oktober 2008 møttes på byen første gang, venner av venner. Møttes ett par ganger gjennom vennene våre før vi utvekslet nr. Var ikke på utkikk.
iznogood Skrevet 26. oktober 2008 #22 Skrevet 26. oktober 2008 Som innleid konsulent på jobben min... Vi hadde studert sammen for et hav av år siden, og jeg likte ham godt da. Han satte seg på stolen vedsiden av for å jobbe og etter å ha kjent vibrasjonene en hel dag - snudde jeg meg og kysset ham. (Gud vite hva som hadde flyttet inn i meg for å gjøre noe så dønn uprofft og det på min egen arbeidsplass) Nå har vi vært kjærester i 8 år :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå