........... Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Tok min siste røyk i dag i 3 tiden! Nå starter jeg et nytt og bedre liv....farvell stygge røyk!! Kom med positiv kritikk...jeg føler for en masse gratulasjoner og guuu så flink du er innlegg!!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Så flink du er!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer!!!! )
........... Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2008 Takk,takk...er sååå gla for at jeg har betemt meg for å ta kontroll over livet mitt,hatet (nesten) alt med røykingen,men likevell holdt jeg på med det svineriet! Åh,skal bli så godt å starte dagen i morgen som en glad og fornøyd ikke røykende jente uten et snev av røykånde eller røyklukt i hår og klær
Mazza** Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Stå på!!! Dette klarer du...jeg slutta for 2 uker siden idag...det er deilig å slippe å være gira på den røyken!!!
3 blå Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Superflink er du! Jeg slutta selv for 7 uker siden i dag og er sååå stolt Det er utrolig deilig å slippe å røyke.
........... Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2008 Mazza..ja jeg vet..det er DIGG å være røykfri!! Jeg var uten røyk i over 2 år så startet jeg etter at jeg sluttet å amme,hvor dum går det ann å bli liksom???? Nå har jeg lært,aldri mer røyk på den her tøtta!! Sluttet du bare av deg selv?
........... Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. oktober 2008 Flink du også er...våken drøm Røyker kjærestene deres,dere som har sluttet å røyke?
3 blå Skrevet 26. oktober 2008 #11 Skrevet 26. oktober 2008 Nei, min røyker ikke, han snuser. Men jeg røyker på fest altså, de få gangene jeg er på fest Men jeg røyker lite, før kunne jeg røyke en 20 pakning til fest, mens nå klarer jeg meg fint med en 10 pakining og har som regel røyk igjen også. Regner med å slutte å røyke til fest også etterhvert, men enn så lenge må jeg ha den
Magandang anak ko Skrevet 26. oktober 2008 #12 Skrevet 26. oktober 2008 Guuuuud så flink du er!!!!!! ;-D Tenk, fra i dag av så kommer du aldri til å lukte som et askebeger igjen!!! :-D
Mazza** Skrevet 26. oktober 2008 #13 Skrevet 26. oktober 2008 ja akkuratt det samme her...litt for mange koselige kvedler etterhvert...og da jeg begynte å jobbe igjen ble det bare mer og mer!!! Bestemte meg bare for å slutte en dag....det er det som må til...sier ikke at jeg aldri kommer til å røyke igjen, men akkuratt nå syns jeg det er deilig ....og det blir bedre og bedre
........... Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. oktober 2008 Har bestemt meg for at det ikke skal være noe festrøyk heller...sjeldent jeg drikker,men likevell... Hoppe i taket...jeg er så gla i dag!!!!!!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 26. oktober 2008 #15 Skrevet 26. oktober 2008 Røykfri enda? Snart syv timer siden siste røyk! Gratulerer:) Det er lov å sprekke litt, du trenger ikke begynne å røyke masse igjen fordet. Lykke til videre:)
........... Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 26. oktober 2008 Hadde bestemt meg for at dette var min siste dag som røyker,rekker enda noen røyk før dagen er over,hvis jeg vil...men jeg har faktisk ikke hatt løst å røyke mer sien den siste røyken i 3 tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå