Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Den man måler tempen under tunga med hver dag og den gir deg klarsignal eller ei.. Noen som har erfaring ? Lurer på å bestille, siden jeg har fått PCO og har hatt store plager med alle typer prevensjon nå :S
♥2 små gull♥ Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Ja, du måler hver morgen. Tar noen mnd. før den har kartlagt syklusen din, men etterhvert er den kjekk. Den viser når du har "trygge" dager og når du bør holde deg unna. Eller... det kommer jo ann på om du bruker den som prevensjon eller for å finne ut når du kan bli gravid, men den gir deg hvertfall svar på når du har eggløsning Litt kjedelig at den viser ganske mange røde dager, altså utrygge eggløsningsdager. Går fort 7-10 dager før den gir klarsignal igjen.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2008 Okei, nå har jeg nemlig kobberspiral, kanksje jeg skal bruke den sammen med spiralen i noen mnd da, så den compen blir litt "kjent" med meg??
Snilse Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg syns den er helt super! Skulle selvfølgelig vært flere grønne dager, men sånn er nå syklusen da. Jeg kan ihvertfall anbefalle den.
Snilse Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Tror kanskje ikke du kan bruke den samtidig med annen prevansjon. Untatt kondom da selvfølgelig...
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2008 Men kobberspiral er jo ikke noe hormonpreparat.. det er jo egentlig bare for å hindre at noe skal feste seg liksom.. hehe.. Sambo er ikke såååå keen på kondom se.. ;p
Snilse Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Kjenner til det.... Leste i bruksanvisningen. Det står bare om p-piller der, så da går det sikkert greit med andre typer prevansjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå