Gå til innhold

synger dere for den lille i magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har litt lyst,men det føles litt rart og...mulig det bare er meg..

men..hva synger dere da? noen spesielle koselige som går igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Ja, jeg synger nattasang for lillejenta i magen hver kveld når jeg har lagt meg. Sanger som går igjen er Twinkle, twinkle little star, Hush, little baby, Trollmors vuggesang, Lille kattepus, Lykkeliten, So ro lille mann, Den fyrste song og Nissungen sin god nattsang.

Skrevet

mannen min gjør det...hehe-ikke så pent,men nydelig allikevel...:) synger bla "bæ,bæ lille lam"...:)))

Skrevet

jeg synger og nynner på den samme sangen så ofte jeg kan, men blir som regel bare et par ganger kanskje i løpet av dagen.. glemmer det litt.. synger "Kjære Gud jeg har det godt", den sang alltid mamma til meg når jeg var liten..

Skrevet

Jeg synger til min sønn på 3,5 hver kveld, synger Mikkel-Rev, Bæ-Bæ-lille-Lam og So-Ro-Lille-Mann. Men forrige graviditet hadde jeg ikke en liten å synge til, så da ble det dårlig med synging, ble litt rart da...:-)

Skrevet

Her synges det vel heller lite, ja... For meg føles det veldig unaturlig å synge for magen ;) Jenta i magen får nøye seg med en trall i dusjen en gang i blant :)

Skrevet

Ja, jeg synger for magen. Enda babyen min har nok ikke rukket å få utviklet hørsel enda. Mener det var noen uker igjen sist jeg sjekket. Er 16+4 i dag. Jeg pleier å høre på en veldig fin cd med nattasanger, som Carola har gitt ut for mange år siden, også synger jeg til. Men blir ikke alltid like pent. For jeg blir så sentimental av det, så det blir klump i halsen og rusten stemme ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...