lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Og skulle dere ønske dere hadde med noen andre evt ønske at noen av de som var med ikke var med? Med førstemann hadde jeg med mamma og ei venninne, hadde egentlig ikke tenkt å ha med mamma, men hun kom til sykehuset så snart hun hørte at jeg var der. Var godt å ha mamma der. Med lillemor hadde jeg med mamma, samme venninna som sist og samboern. Egentlig skulle bare samboern være med, mulig vi hadde blitt enige om at venninna også kunne være med(samboern ville en periode bare at det skulle være oss 2). Mamma kjørte oss ned, fordi hun kjørte tante opp til oss som barnevakt, og da det ble klart at lillemor måtte ut på det lokale helsesenteret ville mamma også være med. Helt greit egentlig, hun sprang rundt og knipset bilder.
*gruffalo* Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Har bare hatt med samboeren begge gangene. Kunne faktisk ikke tenkt meg å ha med andre heller tror jeg. Første fødsel var tøff og tok lang tid, så glad jeg bare hadde han der. Andre gangen var akutt keisersnitt og hadde da mer enn nok med å tenke på meg selv. Hadde svangerskapsforgiftning og sinnsyk hodepine...så ville helst ikke ha noen rundt meg som snakket, hehe;)
piano♫ Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Mannen min begge gangene. Tror ikke jeg hadde orka å ha med noen andre. Hvis han ikke hadde hatt mulighet, tror jeg faktisk jeg kun ville hatt sykehuspersonellet der...
Mille** Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Med nr 1 hadde jeg med mannen min og mamma, tror mannen min satt mest pris på å ha mamma der fordi fødselen trakk ut i tid, og det var nok godt for han å bytte litt på å være sammen med meg. Jeg kunne godt ha klart meg uten mamma tilstede. Med nr 2 hadde jeg bare mannen min med, og det føltes helt riktig.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Bare mannen min alle tre gangene. Det vil si at første endte i akutt ks og da hadde de ikke tid til å vente på at mannen skulle få på seg grønne klær og forberede han, så da ble jeg jo alene. Ble lagt i narkose da, så var jo bare alene fram til jeg sovnet.. Han hadde jo vært med på alt fram til det. Glad for at det er bare meg og han. Men hadde ikke han kunnet så hadde jeg nok valgt å ta med meg min mor.
moota m storebror&lillebror Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg hadde bare med sambo begge gangene. Ville aldri hatt med noen andre enn han! Han var helt fantastisk begge gangene!! =)
ana baroma Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 mannen og et arsenal med sykehuspersonell! Var KS, så det hadde nok ikke vært plass til flere, hehe:)
Kulå Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Har kun hatt med mannen min : ) Kunne ikke tenkt noen andre egentlig, iallfall ikke mor, men hun hadde ikke villet heller, så om mannen ikke kunne vært med, vet jeg ikke hvem som skulle vært med....
~~DoraDora~~ Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Hadde med meg mannen min på alle tre fødslene. Trengte ingen andre ...sa ja til å ha med et par studenter også, men de enset jeg ikke i det hele tatt. Husker jeg selv var med på to fødsler og et par keisersnitt som student, og det satte jeg pris på å få lov til. Viktig at en lar de få bli med dersom en får spørsmålet
katta og co Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg hadde med min kjære mann. Han var den eneste jeg ville ha med og han var en fantastisk støtte:))
bambi på isen Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Med de 2 eldste hadde jeg min mann + det som trengtes av sykehus personal, med tredje hadde jeg min mann og ei venninne, minste mor kom hjemme i en veldig fart, så venninna mi (som bodde i nabo huset), skulle komme bort å passe gutta til svigers kom, men hun endte opp med å bli jordmor istedenfor å være barnevakt ;-)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 27. oktober 2008 #12 Skrevet 27. oktober 2008 På den første hadde jeg tante og ei venninne.... på andremann bare venninnen.... mannen gikk å vimsa i gangene, og var kikblek hver gang han stakk hodet innom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå