Gå til innhold

Svie!! Noen som har erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått med svie i underlivet ganske lenge nå. Tatt urinprøver som er sendt til dyrking og ingen funn er gjort på de. Så det er ikke UVI eller noe annet. Vet egentlig ikke helt hva de sjekker den for. Det er jo kanskje bare bra at de ikke finner noe på den. Men svien gir seg ikke. Er ikke når jeg tisser, men når jeg er litt tissetrengt er det værst. Er veldig UVI lignende, føler jeg må tisse masse og ut kommer to dråper.

Men hva pokker kan dette være da??? Legen trodde det var sopp, men syns ikke canestensalven hjelper noe. Skal tilbake til legen imorgen. Var bare ute etter noen som har erfaringer....? :-) Er redd det skal være noe skummelt. :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøver å dytte litt ;-)

Skrevet

Forstår hva du mener tror jeg.

Når du er veldig trengt og urinen ligger nær åpningen, svir det....ikke sant?

Er i hvertfall sånn jeg har det.

Første gang jeg opplevde det var etter fødselen til snuppa, ble undersøkt for UVI, men det var det ikke.

Tenkte at jeg kanskje hadde fått en rift under fødselen eller noe.

Noen mnd etterpå gav det seg.

Men nå for noen uker siden, kom det tilbake.

Ble igjen undersøkt for UVI, men negativt resultat.

Jordmor mente også på at det kanskje var noe sopp, men jeg har ikke startet noen behandling. Selv så har jeg en liten misstanke om at det er hormonelt, men vet jo ikke sikkert.

Ubehagelig er det i hvertfall.

Skrevet

Høres nesten ut som det samme.

Det svir mest når jeg er trengt, og også noenganger etter lating.

Blitt litt bedre nå, men det forsvinner lissom aldri helt. Jeg skjønner ikke hva det kan være jeg. Kan nok stemme at det er hormonelt ja. Da er det ihvertfall ikke noe farlig. Begynte å bekymre meg for skikkelige alvorlige ting som kreft og sånn jeg. dumme meg.

Skrevet

Nei huff da.

Kreft har jeg ikke tenkt på en gang.

Siden det kom rett etter fødsel og nå under svangerskap, så har jeg automatisk tenkt at det er hormonelt.

Men hvis det ikke gir seg snart, får jeg prøve noe mot sopp og se om det blir bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...