LindaKristin1980 Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Og bare negative tester. Lurer på hvor mensen blir av jeg??? Begynner å bli mektig forbanna på denna syklusen min nå. Blir jo ikke akkurat lett når det skal gå så lenge mellom hver mens. *sukk* Jaja, det blir vel forhåpentligvis min tur snart og...
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Hei LindaKristin... Huff det er veldig frusterernde når syklusen klusser seg til sånn.. Har ei bekjent som også opplevde det. Hun gikk vel også 2 uker over IKM. Det er jo mulig at EL har forskjøvet seg for det er jo ganske lenge å bare gå over IKM dagen.. Håper inderlig at det er en liten en inni der eller at TR kommer så du får kommet deg inn i ny pp. Lykke til***
Frøken82 *er så lykkelig* Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Velkommen i klubben... Er selv på dag 60 i denne syklusen, men fremdeles ingen mens og bare negative tester.. SÅÅÅ fustrerende!!!!! Er usikker på når IKM var, men nå synes jeg det har gådd vell lang tid Bestilte legetime idag, men det gikk 2 uker før jeg kunne få time. Håper virkelig tanta er kommet til den tid!!
MrsMayer ♥ Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Vil bare fortelle min historie. De to siste mensen mine har kommet 2-3 uker for sent (i følge mine begreninger på at min syklus er 32 dager) og i den første syklusen så gikk det akkurat 3 uker over IKM før mensen kom, jeg fikk bare negative tester og bestilte time hos lege etter det hadde gått 2 uker. Der fikk jeg vite at det var ingenting å bekymre seg for og at det var helt vanlig at man noen ganger kan hoppe over en mensen uten noen spesiell grunn, det var visst rart om man ikke skulle oppleve det noen gang! Han sa også at når man får flere negative tester og man er f.eks 2 uker over ikm så er sjansen for å være gravid meget liten. Han ville nesten ikke ta blodprøve av meg engang for han var sikker på at gravid det var jeg ikke! Han fikk da rett og mensen kom uken etter jeg hadde vært der. Vil ikke knuse håpene deres altså, om dere har det enda. Vet selv hvor frustrerende det er å vente på tanta, men etter at jeg slo meg til ro med det legen sa så fikk jeg faktisk tanta like etterpå. Må si det også da, at det finnes de som går over ikm, får negative tester og som faktisk er gravide også! Men, desverre heller de fleste over mot det motsatte:/ Lykke til uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå