2008-2012-2015engel-2016? Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 og tåteflaskene? hvor mange flasker bør mann ha?
Babyønske �� Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Før 1.gangs bruk du tenker på. Jeg kommer til å gjøre det hvertfall. Vet forresten ikke om jeg kommer til å kjøpe flasker før jeg ser om jeg får bruk for det. Kan hende jeg kjøper et par små, bare for å ha på lur i tilfelle.
jinte1983 Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 smokkene skal kokes før bruk ja. jeg kokte dem også med jevne mellomrom ellers, blir fryktelig mye bakterier, og er ikke nok å bare skylle dem i vasken. og ofte detter de på bakken og slik, så da kokte jeg dem igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå