Mazza** Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 15 000 for en hytte på Norefjell , fra nov- mai? 35 kvm, og 6 sengeplasser?
du og jeg og vi to Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Tja, hvis jeg trodde vi kom til å bruke den mye, og hadde råd til det...
solastråler Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Og da får du bruke den ubegrenset? Det er en mnd pris på 2500,- Og det er ikke så gale vist du bruker den mye, men vist du bruker den kun et par ganger er d mye!!!
Tante Gustava Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Kommer helt an på hvor mye du har tenkt å bruke den. Bruker du den hver helg er det jo en ok pris, bruker du den et par ganger blir det fort unødvendig dyrt.
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Hvis du kommer til å bruke den mye. Er jo mye billigere enn å eie selv jo!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 nei ikke pokker, 6 senger på 35kvm.... det høres ikke ut som et trivelig sted
Mazza** Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. oktober 2008 Det er 1 rom med to køyer og et rom med familiekøye tror jeg....lite kjøkken, stue og bad....har tenkt å bruke den 2 helger pr mnd , til nyttår , vinterferien og påsken....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå