Gå til innhold

Ville du betalt...


Anbefalte innlegg

Skrevet

15 000 for en hytte på Norefjell , fra nov- mai? 35 kvm, og 6 sengeplasser?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hvis jeg trodde vi kom til å bruke den mye, og hadde råd til det...

Skrevet

Og da får du bruke den ubegrenset? Det er en mnd pris på 2500,- Og det er ikke så gale vist du bruker den mye, men vist du bruker den kun et par ganger er d mye!!!

Skrevet

Kommer helt an på hvor mye du har tenkt å bruke den. Bruker du den hver helg er det jo en ok pris, bruker du den et par ganger blir det fort unødvendig dyrt.

Skrevet

Hvis du kommer til å bruke den mye.

 

Er jo mye billigere enn å eie selv jo!!

Skrevet

nei ikke pokker, 6 senger på 35kvm.... det høres ikke ut som et trivelig sted

Skrevet

Det er 1 rom med to køyer og et rom med familiekøye tror jeg....lite kjøkken, stue og bad....har tenkt å bruke den 2 helger pr mnd , til nyttår , vinterferien og påsken....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...