Gå til innhold

Noen som har erfaring med homeopatmedisin og atopisk eksem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren er veldig skeptisk til alt som er alternativt, men jeg syns kanskje det er verdt et forsøk. Lillemann har hatt atopisk eksem siden han var noen uker gammel, storebror hadde også det da han var på samme alder, men han vokste det av seg,noe jeg også håper skjer med lillemann. Grunnen til at jeg tenker nye veier er at lillemann hadde en stafylokokkinfeksjon for en stund tilbake med store væskende sår flere steder på kroppen, etter en penicillinkur var han bra i noen dager før han fikk tre små sår igjen. Fikk en ny kur og var bra helt til i dag da han har fått et sår på brystkassa. Legen mente det er eksemet som gir grobunn til stafylokokkene....ser derfor for meg at vi ikke blir kvitt styggedommen før eksemet blir bedre. Kan jo ikker fortsette med penicillinkurer heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ,dette hørtes ikke godt ut.. Jeg har god erfaring med homeopatmedisin mot eksem. Min datter fikk "utbrudd" da hun var ca 4 mnd. Vi kontaktet en dyktig homeopat og etter noen uker på homeopatmedisin forsvant eksemen. Vi sluttet da med medisinen og eksemen er fortsatt ikke å se. Nå er hun 9 mnd. Det er viktig at du bruker en annerkjent og seriøs homepat som er medlem av Homeopaters landsforbund! Lykke til!

Skrevet

Takk for tipset! Skal ringe litt rundt i morgen og høre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...