Gå til innhold

Da skal vi prøve å få nr 2...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var inne hos legen og tok ut hormonspiralen på onsdag 22.10... Spent på hvor lang tid det tar denne gangen, forrige gang ble jeg gravid 6mnd etter jeg slutta på pilla...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Lykke til til deg :-)

Jeg og sambo også bestemt oss for å prøve nå - blir første for ham, nr 2 for meg (har en liten en på 4 år fra før). Sist gang var det ikke planlagt - så dette er på en måte nytt for både meg og sambo;-) Tok ut p-ringen for siste gang for snart 4 uker siden, så denne uken som kommer har jeg IKM, tror jeg... Kjenner hvertfall mens-murring, så ble sikkert ikke klaff på dette forsøket:-(

Menmen - tålmodighet er en dyd! Eller hva de nå sier...

:-)

Skrevet

Da er vi 3 ja... Samboer er så sikker på jeg blir gravid med en gang, nr en var ikke etter planen. Men hvem vet denne gangen, vil derfor prøve å planlegge litt da... Er bare vanskelig å skjønne når jeg har EL synes jeg.

Lykke til begge to ! :) spennende!

Skrevet

Ååååå såå koooos jeg vil også ta ut spiralen =0) har lyst på nr 3 =0) Massssse lykke til

Skrevet

Så spennende, da er vi fler...

Jeg sluttet på cerazette for 6 uker siden og fikk mensen i helgen, så nå kan jeg også endelig si at vi er i vår 1pp. Vi har en datter på snart 3 fra før, men denne gangen er anderledes for denne gangen er det planlagt, første gang kom det jo som ett sjokk, hehe =)

Så gleder meg, men er forberedt på at det kan ta tid =)

Lykke, lykke til =)

Skrevet

Vi også... Regner med el rundt 7.-8. november, så da blir det spennende å teste sånn rundt 22. nov. Håper det går fort - det gjorde det forrige gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...