Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Hva hadde dere på dere den dagen dere ble tattovert? Jeg har ikke lyst å kle av meg, og er skikkelig nervøs for at jeg må det. Har tenkt å gå med en baggy jeans, trenger vel ikke ta den av sant? Holder det ikke å trekke den litt ned? Jeg orker ikke useriøse svar nå.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Trengte ikke ta av buksen. Bare tok opp glidelåsen og dro litt ned. Satt fremoverbøyd, så er ikke så langt ned man må med buksen.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Phuh, det er godt å lese:-) Har jo nesten vært mer nervøs for det enn for selve tattoveringen:-) Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Joggebukse og truse som jeg tro et stykke ned. Fikk forresten ikke epidural.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har født to ganger og begge gangene uten epidural, så jeg satser på at det skal gå greit en evt. tredje gang også:-) Men takk for svar!! HI.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg hadde på meg en kosebukse. Hadde ikke orket å sitte så lenge i olabukse, bøyd frem. Men har ikke hørt om noen som trenger å kle av seg, bare vise rompesprekken =P Jeg fikk epidural da jeg fødte, men jeg fikk beskjed om å ikke bygge noe mer på tattoveringen om jeg ville ha epidural neste gang. Men ingen stress denne gangen.. =) Lykke til!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Satt bare framoverbøyd:) Trengte ikke kle av meg
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 jeg for min del hadde vel heller tenkt på ubehageligheten av å ta en tattovering enn om jeg måtte ha dratt ned buksa litt???? De som tatoverer har sett en rumpesprekk før. Alle har jo en på korsryggen.....
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har ryggen full av blekk og fikk epidural...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå