Gå til innhold

Hvem her inne syns dere....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som den mest reflekterte moren, den snilleste og den som setter barna sine høyest?

Den som har et godt hjerte for barna sine, noe som virkelig lyser opp i etthvert innlegg?

Unge som "gamle".

Jeg syns Mami, Cat78, NL, Monajenten og Vålerenga har satt standarden.

De er alltid blide og glade og snakker varmt om barna sine. Har jo et fint aldershopp her også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"blide og glade og snakker varmt om barna sine"en er jo ikke nødvendigvis identisk med å være en god mor. Skal litt mer til. Ut å si noe om morsegenskapene til de du har nevnt.

Du er vel sannsynligvis en av dem selv?

Skrevet

Hvorfor må en av dem ha skrevet innlegget selv? Er du så kald at du faktisk ikke tror det går an å si fine ting om andre?

Skrevet

jeg synes Dronningen og Spetakkel virker som de kuleste her inne. De tør liksom å si meninga si og ikke være sånn kozzete og klemsete lizm

Skrevet

Det er vel ikke de i hovedinnlegget heller, kozzete ++?

Skrevet

Nei slikt dømmer jeg ikke utifra hva og hvordan folk skriver. Skal vel litt mer til enn det for å vite om man er en god mor eller ikke?

Skrevet

Enig med HI, Monajenten som dropper en venns begravelse for å dra på konsert i stedet, MÅ jo bare være den mest reflekterte moren, den snilleste og den som setter barna sine høyest

Skrevet

Er du helt idiot eller?

Fei for din egen dør!

Skrevet

Hva søren er dette for noe da?

Greit nok hvis intensjonen din, HI, ikke er å "skade oss", men her på krangle blir det bare tull uansett.

Jeg er ikke fan av denne anonymknappen, så føler heller IKKE for å verken si takk eller det som er.

Stå for det du sier - eller dropp det.

Du ser jo bare på hvor usmakelig kommentaren ang Monajenten ble :o(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...