tja:) Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Altså kjærester, samboere, ektemenn.. Hva kjøper dere til dem? Vet dere hva de ønsker seg, og synes det er lett med denne gaven? Eller er det flere som sliter like kraftig som meg? Kanskje kan vi som sliter plukke opp noen tips her dersom mange svarer:)
solastråler Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg vet hva jeg skal kjøpe til min kjære. Jeg har flere ting jeg kan velge mellom, men han får ikke alt, men han har bursdag i februar, så det som ikke kjøpes nå, kjøpes da. Her er det jeg har i planer å kjøpe: - Jaktkle ( de gammel stinker) - Treningskle ( samme orska som de gammle jakt klærne) - DVD-er. - Sjokolade - Gavekort på klær.
OsloMor Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Pengene vi bruker på Paristuren (forøvrig min 30-årsgave, så klager ikke;) vår før jul, he-he:-),
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Hva kjøper man til en 19-åring som aldri ønsker seg noen ting da? I fjor var jeg midt i fødseln så han fikk noen sko han selv hadde plukket ut før jul.. I år aner jeg virkelig ikke!! Skal til USA i februar og han har ikke koffert, så har veldig lyst å kjøpe det til han, men tror liksom ikke han blir sånn superfornøyd.. Ikke trener han og ikke har han noen andre interesser.. Blir gal av gaver til den gutten!
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Tror han skal få navnesmykke fra namnsmycken.se fra jentene (med navnene dems på) og kaaanskje kaffemaskin fra meg Jeg ombestemmer meg litt nå og da så det er ikke godt å vite hva jeg ender opp med å kjøpe hehe..
erteposen + 4 Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Vi skal legge pengene i reisekassa, men kjøper/finner på noe som ikke skal koste mer enn 200 kr. Lurer på om mannen min klipper en film sammen av meg om morgenen, som heter "til tross for" Jeg har avtalt noe med mamma. Vi skal tilbringe julen der, og jeg har fått låne hytta til en venninne av meg. De skal være der til 2 juledag selv, og lar den stå åpen. Vi bruker å ta oss en lang skitur alene 2 juledag, og denne gangen skal vi ende der og overnatte uten at han vet det på forhånd. De lar en flaske vin stå igjen (kr99) og jeg har kjøpt noe billig undertøy på HM som kosta 99 for et fullt sett i en restekasse. Skikkelig tacky, og han kommer til å le seg ihjel. Vi skal ta badstu og isbade...brr... Neste dag kommer venninna med mine barn, og vi skal bo der en natt sammen med venner med barn. Koselig:)
velsignet med to Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Vi har bestemt oss i kveld for at julegaven til hverandre skal være å få innramma di to flotte bildene av sønnen vår som ble tatt hos fotograf. Har ikke hatt råd til å få dem ramma inn ennå, men nå skal det gjøres. Blir nok å kjøpe en liten ekstra gave til han, men vet ikke hva ennå.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Min kjære skal få rattkjelke str xl iallefall. Han ønsker seg det altså..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå