Gå til innhold

stakkar lille gutten min:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

me hørre liksom di så bor opp får oss

når di trippe øve golve

å lille gulle mitt spiste øyrene gått når han hørte di jekk øve golve. eg reagerte jo ikje på d får beg vett jo at d bare e di opp får. men han sprang i armane på meg å klamra seg fast kver gang han hørte di å sjikkelig hyl grein.

så kikket han vettskemt rundt seg..

fekk så vondt av han eg konne ikje bevega meg heller då grein ann bare ennå mar

ka ska eg jør får at han ikje ska ver så redde?

stakkar... eg grue meg t i mårå viss han reagere sånn i jenn..

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...