På`an igjen...har født... Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Uff nå har jeg lyst til å sutre litt og håper noen vil høre på sutringen min.... Jenta mi har fått ørebettennelse igjen, og øye katar. Hun er potte tett i nesa og sliter med å sove. hun har akkurat blitt ferdig med et kraftig forkjølelse med høy feber og rett før det hadde hun spy syka, før spy syka hadde hun øre betennelse og før det fikk hun jeksler. stakkar stakkar jenta mi som ikke får fortalt mamman sin hvordan hun har det, har så vondt av henne. I tilegg fikk jeg infulensa etter hennes første øre betennelse og spy syka etter henne. Så ble jeg frisk men to dager etterpå beggynte jeg og blø og mistet spiren min i en spontan abort i 9 uke. Jeg hadde da utrolig mage smerter men er bedre nå, men neida tar aldri slutt for nå har jeg fått det herpes såret på leppa og bettenelse i visdommstanna. Så nå flyter det med antibiotika her..... så nå sutrer jeg litt her inne:-) Kan ikke du si stakkar meg så føler jeg meg litt bedre:-)
du og jeg og vi to Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Uff! Stakkar deg!! Og en god klem sendes din vei!!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 masse stakkers deg!! masse god bedring er sendt med vinden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå