Gå til innhold

Spennande!


Lukka

Anbefalte innlegg

Dette er jo berre heilt vilt. Tenk at det veks eit lite liv inni meg. Eg tørr ikkje heilt tru på det, men tre positive testar dei siste tre dagane bør ein jo eigentleg kunna stola på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, sant? Det er ein underleg følelse. Går rundt på jobb og tenker "eg er gravid" kvar 10 sek... Litt ute av fokus kan du sei. På ein god måte.

 

Gratulera til deg Styrke:) (Flott nick forresten!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerar til deg og! Eg kjenner med att i det du skriv om jobb... Eg er jo ikkje tilstades i det heile. Tankane er jo ein heilt annan plass! Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir plutselig helt varm i kroppen og tenker "hærregud, jeg er gravid!?". Kjenner at jeg blir rød i toppen. Skjedde da jeg var i møte i ste også. Så er jeg plutselig tilbake "her", for så å forsvinne i drømmeland. Merkelig følelse, men likefullt herlig. Litt hemmelig. Litt mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig av og på. Ein gløymer det liksom ut, for så å plutseleg komme på det igjen. Men så er det jo store saker også då! Deilig, men rart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 6. juli etter kalkulatoren på denne sida. Ein annan ting som er veldig rart er å snakke i telefonen med venner og familie og proklamere at "det er no ikkje noko nytt her hos oss". Når har de termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er rart og vanskeleg å halda det for seg sjølv. Eg er så delt på når eg bør seia det. Når tenkjer de at de vil fortelja det til andre? Eg har termin 7. juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer! Som overskriften din så fint sier så er det en spennende tid! Jeg måtte ta 8 tester før jeg slo meg til ro med at det stemmer (billig tester). Termin 4.juli etter kalkulatoren her og det er jo såååååå lenge til. Vanskelig å gå rundt så lenge og liksom ikke ha noe nytt å fortelle. Er det første hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått rundt å kjent etter menssmerter i 2 dager, fikk vite i går at jeg var gravid! =) likevel når jeg kjenner det murrer tenker jeg, æsj nå kommer Tante Rød, men så plutselig går det opp for meg IGJEN at jeg er GRAVID! dette er min første, jeg er ganske gla for det, men det var ikke planlagt og samboern min er ikke fullt så gla som meg da kan man si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde mensensmerter i 3 dager, tredje dagen testa jeg positivt... og fjerde!! =) jeg og typen går bare rundt og gliser =D skal fortelle det til to veninner idag...spent på reaksjon....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerar til alle!

Eg treng innspel på når de tenkjer å seia det til familie og venner. Eg er jo sprekkeferdig, men vil samtidig ha det litt for meg sjølv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er fyrste for meg. Har to bonusbarn, men ingen egne. Så mange nye følelsar å bli kjent med for tida! Er det fyrste gong for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) jeg også tenker på det lille livet inni meg, det er helt utrolig:).. jeg tok også 3 tester 2 hjemme å 1 hos lege:) det er bare helt fantastisk:) gleder meg til tiden framover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi vil seia det til besteforeldre om nokre veker. Også vil eg fortella det til ei veldig god venninne no. Så resten av venner og familie når eg er over i andre trimester tenker eg. Men det kan jo vera at nokon ser det før den tid;). Det er første gong for meg, så eg er kanskje naiv og tenker at det skal gå bra, men om det ikkje går bra så er det jo greit om nokon veit det og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og tenkjer at det kan vera greitt at nokon veit det dersom det skulle skje noko. Og å venta heilt til jul, det verkar enormt lenge. Så kanskje besteforeldre, mine søsken og nokre gode veninner må få vita det før den tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første for meg og. Var gravid utenfor livmora for ett år siden, så jeg har gått på behandling i et år nå og endelig satt den. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen, får tidlig ultralyd, allerede uke 7, så nå venter jeg i spenning :) Ingen tegn på at det går galt denne gangen, men en vet jo aldri. Håper håper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede fortalt det til 3 veninner og til mor. Litt "tvungen" til å gjøre det fordi jeg holder treninger 1 gang i uken, men pga at det ikke gikk bra sist gang jeg var gravid så har jeg fått beskjed om å holde meg litt mer i ro denne gangen. Folk merker at en forsvinner liksom:) Egentlig veldig greit å fortelle slik at man har noen å lufte tanker med. Den ene veninnen min er og gravid, så da er det ekstra gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja søsken er i same kategori som besteforeldre - svigerinna fortalte til oss då ho var 6 veker på veg med deira første (guri det er jo neste veke for meg det :o. Venter nok litt til;). Men det hadde jo vore fin julepresang til vordande besteforeldre, tanter og onklar då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Og gratulerer alle sammen :)

Må si dette er litt spennende ja! Det blir vår første, og selv om vi egentlig begge ønsket det, så er ikke samboer hyperglad akkurat for øyeblikket.. Tror det kom litt fortere enn han hadde sett for seg...

Meeen, vi skal nok finne ut av det, og jeg regner med det blir enda mer spennede for ham når vi begynner å fortelle det til andre :)

Jeg tenker å vente til jul, og så får alle besteforeldre krus med "farmor", "mormor" osv på i julegave. Er enkelt nok for meg da, for vi bor så langt unna familien - selv om det selvfølgelig er vanskelig å holde tett på telefonen ;)

Vi også gjerne vite litt mer om termin først, for jeg aner ikke hvor langt jeg er på vei, hadde siste menstruasjon 11.september, men tror EL var forsinket med ihvertfall to uker!!

 

Oj, ble langt dette, men lykke til alle sammen - detta blir gøy ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...