Gå til innhold

Hvilke håndholdt spillkonsoll har barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken alder er barna i?

Vurderer å kjøpe en slik til min datter til jul :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker du på nintendo o.l.?

Begge mine har nintendo ds. Eldstemann fikk til 5-årsdagen. Minsten fikk i sommer, da var han rett over 4 år.

Skrevet

Min gutt på 5 år har Nintendo DS. Vi hadde så mange spill fra gameboy fra de eldste brødrene så vi valgte DS som vi er veldig fornøyd med. Da kan de fleste gameboy spillene også brukes ;-)

Skrevet

Ingen, men eldstemann ønsker seg veldig!!

Vi holder tilbake vi da, for jeg synes det blir så mye spilling med slike gameboys etc. Lettere å holde tilbake når det gjelder playstation f.eks.

Skrevet

Det står mellom Nintendo ds eller PSP

Litt usikker på hva jeg skal velge. Har litt lyst på nintendo g det er mye pga super mario spillene. Men jeg er litt skeptisk til denne bersøringsskjermen. Hun blir forresten 8 rett over nyttår

Skrevet

5 år gammel har Nintendo DS lite (rosa selvfølgelig), hatt den snart i ett år, men først nå i det siste hun har vist noe særlig interesse for den.

Skrevet

Til en åtteåring hadde jeg valgt DS, PSP er for litt større unger syns jeg. Jeg selger slike maskiner daglig, og psp kjøpes oftest av gutter i 12-15 års alder. DS kjøpes av ALLE. Flere spill til DS også.

Skrevet

DS, 4 blir det yngste forløpig, men jeg kan nok ikke vente så lenge med yngste, her er det allerede tjuvlåning:P

Skrevet

Hva koster et sånt DS?Sønnen min på 6 ønsker seg til jul..

Skrevet

Ser alle har nintendo ds, tror det blir en sånn en til frøkna mi til jul da.

Tror prisen ligger på 1400kr, det er i hvertfall det den koster på mpx, men prisene varierer nok litt.

Skrevet

ok,takk for svar.Er det playstation eller?Helt grønn på spill her :)

Skrevet

Nei, det er Nintendo

Mens PSP er playstation.

Begge er håndholdte. Med skjerm og uten ledninger

Skrevet

Er min for gammel for DS eller?Han er 6.Synes alle kompisan snakke om playstation.Det er vel mye dyrere også vel?

Skrevet

Nintendo DS til min 6 åring.

Skrevet

Tror det blir julegaven til min 6 åring i år selv om det koster mye..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...