flinke jenta mi!!! Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Har ei jente på snart 11 mnd som både er lei av grøt og mme. Hva kan jeg gi henne? Gir henne brød, men hun kan ikke bare leve på det.
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Brød og middag etc? Min yngste ville ikke ha grøt lenge før 11 mnd ;-) Har aldri gitt mme selv, men ammet morgen og kveld og vann ellers.
erteposen + 4 Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Det hadde jeg også vært:) Brød er jo grøt på en måte, og hun kan fint spise et godt brød med sunt pålegg istedet for grøt. Er det en grunn til at hun må ha grøt? Det er jo ikke så veldig lenge til mme er overflødig heller kanskje.. Spiser hun ikke middag? Ingen grunn til å ikke gi henne varm mat flere ganger på en dag. Jeg ga middagsmat to gange dagen fordi de likte det, ville ha forandring, og det er jo super enkelt å servere middag fra dagen før.
flinke jenta mi!!! Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2008 Jo middag vil hun ha. Hun er sikkert bare lei grøt og mme. Hun får få brød istedet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå