Gå til innhold

De beste argumentene for sette igang med prøving mottas her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei snuppe på snart to år som jeg og sambo driver å vurderer om skal få søsken nå.

Det har seg slik at jeg er av prevensjon nå ved en feiltagelse egentlig fordi jeg trodde der lå en p-ring mer i medisinskapet enn det gjorde. Så nå begynner vi faktisk på andre uken uten prevensjon og lurer på om vi da bare skal gå aktivt inn for å prøve.

Sambo er vel litt mer i tvil enn meg som kjenner det rasler i eggstokkene, så derfor jenter, gi meg de beste argumentene deres og hvorfor det skulle passe fint/gå bra osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi at dere begge har lyst på et nytt barn ;)

Skrevet

Hehe, ja...det blir i såfall sambos første kjødelige barn. Men snuppa er like mye hans egentlig siden han har vært farsfiguren hennes siden hun var under året :o)

Men jeg vil ha flere argumenter damer! Dere blir jo gravide i fleng her inne...noen må da sitte med noen gullkorn ;o)

Skrevet

Blir fin aldersforskjell, ikke for stort gap mellom søsken

Skrevet

Kan fort gå 1 år før spiren sitter og det betyr masse sengekos på mannen din fremover;-)

Skrevet

Fordi det er gøy? ;-)

Vi har en på snart halvannet og fant ut at det var like greit å prøve nå, kan jo hende det tar lang tid før den sitter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...