Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Og fått positiv? Eller ble det negativt hos dere også?
Stine? Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har IKM den 29. Tenkte å ta en test i ste, men venter heller til onsdag for å se om tr dukker opp eller ikke. Er billigere å gjøre det på den måten, selv om jeg har veeeeldig lyst å teste da.. Men det er bare å smøre seg med tolmodighet, og lykke til alle sammen:)
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Huff, ja, det blir jo absolutt billigere å vente, men jeg klarer ikke likevel. Tester tidlig for å forberede meg på skuffelse når den blir negativ, men det hjelper jo ikke, blir skuffet uansett..
SAhåpefull Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 jeg har ikm 29, har litt ustabil syklus så det kan også være 28. eller 30. tok en test i dag som var negativ:( blei kjempeskuffa og har vært i dårlig humør hele dagen. bedre lykke neste måned... bynner å bli lei av både prøvinga og testinga.
Stine? Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 testet positivt på el test i dag da, så må si jeg har et lite håp, selv om magefølelsen sier at det ikke er noe.. Huff, blir smågal
Prøvigjen Skrevet 29. oktober 2008 #6 Skrevet 29. oktober 2008 Har ikm i dag, fikk litt brun utflod i går. Har ikke testet, men tror det er TR. men ikke noe særlig utflod i dag. enda. lykke til folkens!
Stine? Skrevet 29. oktober 2008 #7 Skrevet 29. oktober 2008 Testet også positivt på el test i dag:S Ingen tegn til TR.. Er så spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå