Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Leser her inne at flere prøver akupunktur og soneterapi for å sette i gang modningen... Noen som vet hvor/ hvem jeg kan kontakte angående det i Bergen? er 12 dager overtid egentlig, men legen bare flyttet terminen. Sliten og utslitt,...
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 oi, såpass.. sukk.. sender masse fødestøv i alle fall Hadde ikke godtatt at han hadde flyttet terminen!!!! vi går lenge nok uannsett ja.. Men vet dessverre ikke hvor du kan få noe slikt her i bergen..=/ Men har hørt at sex skal hjelpe for å både modne og sette igang fødsel.. beklager, håper andre har bedre svar!!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2008 prøvd hoppe, løpe, gå masse i trapper, spist ren kanel, hoppet trampoline, hatt masse sex, spist rømmegrøt, hatt fet mat osv.... gitt opp nå
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 sukk...=( kjenner frustrasjonen din ja... skulle vært en knapp vi kunne trykket på når det var nok, så spratt de ut.. ingen tegn til noe??
Trillet Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 UFF!! ALex sin mamma! Jeg føler så utrolig med deg. Er nok ingen trøst at jeg sier at jeg gjorde AKKURAT de samme tingene som deg i tilegg til å kjøre bil i store humper (det hadde satt i gang fødsel hos veninna mi) men INGENTING nytten. Det endte med igangsetting og jenta kom ut på 15 dagen etter termin... HÅPER det IKKE skjer med deg, kjære deg!! Sender deg MYE fødestøv og en DÆSJ med tålmodighet og tålmodighet på toppen!!!
~Mita~ Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 spør om lege el jordmor kan "strippe"/tøye deg, gjorde underverker for min del.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2008 gjorde det på fredag....er det for tidlig å gjøre det igjen i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå