Gå til innhold

Litt (for mye?)om meg :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er 87-modell fra vestlandet. Jeg og samboeren (80-mod) har bestemt oss for at vi vil prøve å få barn nå, og gleder oss veldig! Vi har ingen barn fra før. Jeg hadde en SA (uke 9) etter uventet graviditet for 4 år siden, så har vert "litt" gravid før.

Siden vi bestemte oss i april fant vi ut at det var best å vente med prøvingen til nå, slik at babyen tidligst kunne komme i beg. av juli pga studier. Sluttet på p-pillen i juni og har hatt fine sykluser (28-29 dg) siden da. Har vert 6 laaange mnd før vi endelig kunne kaste pillene og kondomene! :D Ellers er alt på stell, har byttet ut sigaretter med folat! ;)

Fant eggløsning i oktober og beregnet IKM 21.10. Da hadde vi kost oss 3 og 2 dager før + ELdag. Fikk bittebittelitt blod 3,2 og 1 dg før IKM. Så var det rolig i ett par dager (IKMdag og dagen etter) før jeg hadde litt blødning i en og en halv dag. Blør vanligvis i 5 dager. Har vert en veldig spesiell "mens" denne gangen, har aldri opplevd noe lignende. Absolutt ingen menssmerter! Har testet 3 ganger, senest i går, med billigstrimmel, men kun negative resultater. Så da var det vel ikke min tur denne gangen!

Forrige gang jeg var gravid blødde jeg hvertfall ikke i det hele tatt, så rart hvis jeg gjør det denne gangen.. Kan vel ikke være så forskjelli fra gang til gang vel? Forrige gang testet jeg også positivt 2 dager etter IKM.

Nå skal vi kose oss når vi har lyst, og håpe at vi treffer EL, blir jo litt vanskelig og beregne siden TR var så ustabil denne gangen. Men krysser fingrene for full klaff :P

Hadde passet så godt med baby i sommerferien, slik at jeg kan begynne å studere igjen året etter, og barneg kan gå litt i barnehage. Har ikke lyst at det skal begynne der før det er minst 12-13 mnd.

Ble litt mye dette, hadde bare lyst å presentere meg :)

*** Masse Lykke Til med prøvingen alle sammen!***

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til så mye........ måtte spiren sitte fort=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...