Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Når jeg røyser meg opp under en kynner, eller av og til når jeg beveger meg er det akkurat som om noen drar i en trå i underlivet mitt.. har flere ganger vært nervøs for at det er noe som rakner og vannet skal gå.. =P Men det gjør jo da ikke det noen som vet hva det er??
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. oktober 2008 glemte å fikse.. reiser meg opp =P
♥Cherrypie♥ Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 livmorhalsen sitter jo NÆRT livmoren å når livmoren trekker seg sammen å du reiser seg fort opp så strammer det nok litt her og der å du kan sikkert kjenne det i nervene osv..det kan jo gi sånne type "kjenninger" eller hva jeg skal kalle det:) tror ikke du trenger å bekymre deg for at det er vannet som skal sprute ut altså hadde litt sånn sistgang jeg også.. syns det nappa å dro noe helt Forferdelig bare jeg gikk i oppoverbakker ettter 7 mnd!hehe..
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2008 hehe, ok, godt å høre.. har angst for at vanner skal gå.. hehe.. husker hvor vondt jeg fikk etter dette gikk forrige svangerskap, så nå vil jeg ha vannet lengst mulig =P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå