Gå til innhold

Så sinnsykt vondt under høyre ribben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke å puste nesten, er det bare en fot som ligger å gnager eller hva kan det være? Prøver liksom å strekke meg ut for at skal gå bort, men det nytter ikke

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor langt er du på vei?

Jeg har hatt det slik i noen uker, jeg er 32 uker på vei nå. Da jeg var på 3D UL så jeg at hodet til babyen lå¨helt oppunder de høyre ribbenet, så jeg regner med det er derfor.. Når jeg sitter er det verst, da er det akkurat som om at noe stanger oppi (stakkars baby, litt av en pute..)

Skrevet

Er 38+3 i dag. Hodet har ligget ned i 2 mnd nå, og vært festet i 2 uker tror jeg.. Så må være en fot eller så vet jeg ikke :)

Ble litt engstelig for leste et eller annet sted tidligere at det kunne være svangerskapsforgiftning, men har ingen andre symptomer på det, utenom ødem da..

Skrevet

Du kan jo ringe til føden bare for sikkerhetsskyld, jeg trodde at den smerten skulle sitte midt under ribbeinsbuen i mageregionen jeg..

Det er sikkert en fot som du sier, det er jo liten plass der inne nå! Vet at mange har hat vondt i det området i alle fall, så jeg har slått meg til ro med det..

Skrevet

Slik hadde jeg det med førstemann - de siste 7 ukene. Sjekket det opp med føden, var bekymret for pe. Fikk ul for sikkerhets skyld, men det var med meg som med mange andre; det var trangt om plassen rett og slett.

Sikkert ingen grunn til bekymring, men du har grunn til å klage! Det er vanvittig vondt!

Skrevet

Jeg hadde det også slik med snuppa mi.Men det var rompa hennes som lå der og det kjentes ut som hun skulle presse ribbeina utover. Veldig vondt og ubehgaelig, spesielt når jeg satt. KJørte en del bil da ettersom jeg jobbet i hjemmetjenesten og det ble veldig vondt til tider. Plages faktisk enda med at det blir litt vondt der når jeg sitter å kjører bil...

Jeg pleide også å trykke henne nedover, men det funket ikke. Da bare sparket hun som fy der inne;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...