oleanna2005 Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er så lei av at alle venninnene mine sine stuer er fulle av møreke pynteting fra Perfect Home! Jeg er bedt påparty til ei i kveld,og kunne ha tenkt meg noe i hvitt/lyst. Vi har mørke skinnmøbler og mørk spisestue. Da passer det velmed noelyst? Jeg angrer nå påat vikjøpte så mørke møbler i fjor!
Fruen i huset Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Jeg vet ikke om de bare har mørke pynteting, men tror ikke Perfect home er helt stilen dersom du liker det litt mer chabby... Dersom du allerede har mørke møbler, er det jo kjempekult å mikse med hvite og mørke møbler, nytt og gammelt :-)
oleanna2005 Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2008 Takk for tips om chabby stil.Jeg har sett at på Bohus har de endel i hvitt. Jeg må nok dit å finne noe. ( samtidig som jeg må kjøpe noe på partyet)
Mamma+2 Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Perfect Home følger med i tiden de- har både mørke og hvite pynteting, så du finner nok helt sikkert noe som passer
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 perfect home har mer enn bare mørke ting... Selv har jeg nylig kjøpt en kjempe fin brødboks i hvit porselen. Og flere av de kjøkkentingene er hvite. I tillegg har de en del i sølv (har lagt min elsk på et par store lysestaker i "sølv".... og de er jo litt chabby.... Selv har jeg en stue med hvit shenk, hvitt fremskap og hvit spisestue. Mørk sofa og salongbort og lyse vegger og gulv. Vi har blandet lyst og mørk og gammelt med nytt og synes det er supert!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå