Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei...jeg tok graviditetstest for over en uke siden og der kom det opp to streker, test streken var svak, men tok en igjen to dager senere og den viste det samme. et par dager senere begynte jeg å blø litt.... har nå blødd i nesten en uke, men bare bittelitt. noen som har opplevd det samme og som kan gi meg noen svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det KAN være at du er gravid og har en festeblødning. Du finner sikkert mye info om dette hvis du søker på festeblødning.

Du, en svak teststrek ER en positiv teststrek. Ihvertfall på de testene jeg har brukt.

Jeg hadde en svak strek sist, og da sa alle her inne at en svak strek gjelder! Jeg fikk også en link til en nettside der det var bilde av mange testeksempler. Husker dessverre ikke hva den het... Mulig det var clearblue sine sider...

Uansett, lykke til!

Skrevet

Hei du.. jeg trur nok ikke du har festeblødning da dette kommer ca 6-10dpo.. du er vel overr ikm?

Det kan være flere grunner il at du blør... Du kan ha hatt en kjemisk graviditet og at det er tr som er på besøk.. Det kan være SA (ikke for og skremme)... Men det er også mange som blør i begynneslen av sv.skapet uten at det er no grunn til det... Så jeg ville nok tatt en test til og se hva den sier...

Lykke til, håper du er gravid og at spira klorer seg fast=)

Skrevet

Jeg ville testet igjen, og tatt kontakt med lege dersom positiv test. Hvis ikke er det sikkert SA..

Skrevet

hmmm...får ta en tur til legen tenker jeg så jeg får et endelig svar på dette her...vondt å gå sånn og ikke vite. får håpe det er ett lite nurk nedi her. håper det ikke er SA....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...