Vimsefrøkna Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 ...og endelig kunne skrive at nå, har jeg og bare 100 dager igjen!! -trudde den dagen aldri skulle komme, men vips så var den her gitt:P jeg har klart meg så langt, klapp på skulderen til meg selv, for jeg syns ikke hele dette med å være gravid er så lett til tider jeg ass.... Sykt å tenke på at jeg om 100dager(+/-) er mamma til ei lita frøken<3 noen andre som har like lenge igjen?
InLove♥ Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 jeg å har bare 100 dager igjen til termin:D <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå