Gå til innhold

Hva ga dere bestevenninna deres i bryllupspresang?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun jeg var forlover til ga jeg et litografi til en 1300 kr eller noe sånt.

Den andre fikk dessert settet i serviset hun samlet på kostet litt oveer 1000 det og.

Skrevet

Gav henne ett sett med boller.. som sto på gaveliste ho tilbords. Kostet vel 399.. vis jeg ikke husker feil..

Så gav jeg henne en litt mer personlig gave.. :) En scraapbook med bilder av venner og ting vi har gjort sammen alle sammen.. Turer, fester, shopping, div.. Med henne og han selvsagt.. :D

Skrevet

Jeg har gitt gaver til rundt 1000,- kroner til mine bestevenner + søsken... Enten i penger eller i servicet/bestikket/annet de har ønsket seg.

Skrevet

Glemte helt å si hva jeg ga henne/dem: Et gavekort på glassmagasinet, og et epletre faktisk. De hadde nettopp kjøpt seg hus med stor hage.

Skrevet

Iskremmaskin som de ønsket seg (1000kr) + gavekort i butikken der de hadde liste (500 kr).

Skrevet

Syns alle gir små gaver jeg da.. i utlandet er det sånn at man gir samme som kuvert-prisen.. så vi var i bryllupet til bestekameraten til samboern min, gav vi et kniv-sett til 2700,- fra meg og samboeren..

Skrevet

Hvis jeg skulle gitt så dyre presanger, måtte jeg heller latt være å dra i brylluper.

Jeg synes det tar helt av, og forresten: Hvor er utlandet? Er du sikker på at det er sånn i hele det store utlandet?

Jeg synes jeg har tatt skikkelig i om jeg bruker 5-600 kroner på en bryllupspresang.

Skrevet

Har ikke en bestevenninne, men flere jeg er nær. Var jo forlover da, men jeg kjøpte vel gave for 1000 -1500 tenker jeg. Har kjøpt kassegitar, trykk, klatrehjelmer og ulike spleisegaver. Kjøper alltid en bok som jeg skriver en personlig helsing i, en diktbok som er en av mine favoritter.

Skrevet

Deler til serviset de samler på, tror det kostet i overkant av 2000,-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...