Gå til innhold

Enn at det skal føles så bra...


Nala82

Anbefalte innlegg

...bare det å endelig ha greid og bestemt seg for hvilken barnevogn vi skal ha!! Etter mange timer med leting på nett, og flere timer i diverse butikker falt valget på Emmaljunga City Cross med City bag. Håper virkelig vi kommer til å bli fornøyd med valget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm ja,....sliter der i gården vi også!!!! Er jo lettere å kjøpe bil vettu.... Jeg har også sett litt på den, + en venninne som sa hun ville kjøpt den i steden for en annen emmaljunga- modell som hun valgte (om hun kunne valgt igjen). Men det jeg lurte på: hvor mye kostet den inkludert den nyfødt- delen?? Og kjøpte du med den bilstol- greia? Syns ofte det er litt vanskelig å vite hva som er inkludert og ikke på de vognene jeg...

Håper du blir fornøyd da, kult at den fins i mange farfer hvertfall - så mange som bare er i 2 farger liksom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett i det hele tatt å velge vogn. Men man må vel bare ta en avgjørelse til slutt. Jeg tror ikke den perfekte vogn finnes, men man må vel bare velge den vogna som passer best til sine behov.

 

Inkludert city bag som kan brukes fra babyen er nyfødt, kosta den 7700 på Bebito i Trondheim. Kjøpte ikke med bilstolgreie nei. Regner ikke med å bruke det så mye, så lar det være. Dyrt nok som det er...

 

Kjempefine farger. Samboeren her i gården har bestemt at bagen skal være brun med noe orange på, og sportsdelen blir nok svart med lime. Gleder meg til å få den i hus :)

 

Lykke til i din vognjakt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...