1mamma Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Skriver her for å få ut følelsene mine.. Min mann og jeg har(bare)prøvd å bli gravid siden mai.Trodde det skulle klaffe med en gang siden det gjorde det da vår føste sønn ble til.Men nei da ikke denne gangen.. Håper å tror hver gang at NO er jeg gravid...men nei.Nå skulle jeg hatt mens 6okt men har ikke fått den.Etter to tester men negativ vet eg ikke hva som skjer.. Er uvel og rar i kroppen men ingen mens.. Er veldig grinete og tenker på dette hele tiden.. klarer ikke tenke annet.og hele tiden korti jeg skal ha mens og korti jeg e bruktbar...sliter veldig denne uken.. For har bare min mann å snakke med,selv om han er verdens beste så hadde det vært fint med noen ord fra noen som vet hva jeg føler.. Noen gode råd fra noen men god erfaring
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Nå har ikke jeg opplevd dette, men vet det er mange slitere her inne. Men jeg tror det beste er å prøve å slappe av og ikke tenke så mye på det. Men det er vell ikke det du ønsker å høre (antar jeg) Lykke til likevel :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå