Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 ergo jeg er ekstremt overvektig, men jeg har fruktbarheten i hold fordi jeg har født 2 barn, har ikke diabetes, men i tillegg en god fysikk, og er sterk som en bjørn. Er livsglad og er ikke sikker på om jeg hadde blitt lykkelig om jeg ble slank! Er noe som heter at slank deg ulykkelig eller lev med kiloene og vær evig lykkelig! Tror mange av dere jenter her inne tenker så mye på vekta at når dere skal gå ned i vekt så blir dere rett og slett ulykkelig av og tenke på slanking, kunne dere hatt et mer avslappet forhold til kroppen deres hadde dere også vært mer lykkelige! Jeg mener selvsagt ikke at man må være så overvektig som meg for og være lykkelig, jeg jobber stadig med og få av meg noen kilo for de som måtte lure på det. Ungene som går på skole og sfo med mine barn kaller meg tjukka og det har jeg sagt er helt okey de kaller meg, foreldrene bare ler av det!!
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Så bra at du trives da! Det jeg tenker litt på er hvordan det blir om noen år, i forhold til helsa. Det er godt mulig at du fortsatt vil være i form, men sjansen for at du får følgesykdommer er jo dessverre stor... Vi er alle forskjellige. jeg trivdes ikke som 182 høy og 133,5 kg, og gikk derfor ned 30 før jeg ble gravid første gang. Stod omtrent på samme sted (108) denne gangen jeg ble gravid. (tette svangerskap) Føler meg i grunn vel, men skal ned en 30 kg til når babyen er ute. Vil føle meg 100% og det gjør jeg ikke når jeg er over 90kg. Men jeg blir glad når jeg ser du trives! Godt å lese:)
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tror ikke at du innerst inne er lykkelig over at venner av dine barn kaller deg kjukka....Det nekter jeg å tro.. Og jeg tror heller ikke du er så lykkelig som du sier.....innerst inne tenker du nok mye på vekten.... Jeg syntes de fleste kjukke mennesker er de hyggeligste og lykkeligste på jord, men jeg tror det bare er en fasade. Man blir ikke lykkelig av å gå ned i vekt,men man får betraktelig bedre helse, man er et godt forbilde for sine barn, og man har mindre risiko for å dø tidlig fra barna sine. tenk litt på det da... Jeg vokste opp med en ekstremt overvektig mor, og jeg ble mobbet hele barne skolen og ungdomskolen pga dette, så det gikk altså veldig utover oss barna. Unger ER slemme. Mamma klarte heldigvis å forbedre kostholdet sitt og er nå ikke mer enn 30 kilo overvektig. Men hun fikk blodpropp dette året, mye pga overvekt, og det var alvorlig. Det gikk veldig utover alle oss andre som var kjempebekymret. Heldigvis ble hun frisk da:) Tenk på barna dine og fokuser mer på sundt kosthold. Gå feks. på ketolysekuren sånn som meg:-) Den er suuuper, og jo mer overvektig man er jo fortere går man ned. og det er masse deilig mat! Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå