mastermind Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Har ikke lyst på rosa gardiner!!! Noen som vet om noe jeg kan dekorere ensfargede gardiner med, evt nettsider jeg kan kjøpe på? Evt nettsider med gardinstoff som passer på jenterom?
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 hmmm, jeg vet at casa interiør har sånn gardin-pynt.. men vet ikke om det er slik du tenker.. har sett til jenterom og, men husker ikke hvor de var kjøpt men de var veldig søte =P
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Mener KID har noen sommerfugler som jeg synes er kjempe fine å henge på tynne hvite gardiner.
* 5 om dagen * Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 kid har sånne sommerfugler i mange farger ja, også har de fine sidebånd, om det skulle være til et barnerom. Jeg vet det er noen som bruker sidebånd, som er av glasstener,de henger du oppe på hver side av gardinen, så pynten blir hengene ned og midt på gardinen.
erteposen + 4 Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg kjenner ei lita ei som har blondegardiner dekorert med sommerfugler fra panduro. Mange fine farger og ståltråd på enden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå