Lotta med novembergutt Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg oppdaget litt slim i dag, som jeg egentlig regner med at er slimproppen, eller i det minste deler av den... Men - kan det være at bare litt av den går først? Synes nemlig det var så lite slim forhold til hva jeg har lest om. Dessuten inneholdt det ikke blod, noe jeg trodde det skulle gjøre?
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 den trenger ikke inneholde blod det gjorde ikke min denne gangen. Jeg har hørt at den kan komme litt etter litt ja, så er sikkert den.. Forrige gang kom det mye blod og slim, denne gangen var det akkurat som en ganske så stor klinkekule.. og null blod kom litt rester av den dagen etter og
Mayken Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Sist gang gikk slimproppen i to runder. Var ikke noe blod i den så vidt jeg kan huske. Var veldig gele-aktig og lignet litt på snørr...heheh litt vanskelig å beskrive.
jinte1983 Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 proppen kan komme alt i ett, eller fordelt i mange "omganger". Har selv hatt to episoder hvor veldig mye kom, dvs *svære* kladder... Også kommer det alt fra littegrann til litt mer innimellom ellers rett som det er... Forrige lørdag så vi på ultralyden at det fortsatt var igjen litt av slimproppen likevel, selv om jeg har mistet mye. Det er mye slim det er snakk om Her har det ikke vært noe blod, og det trenger heller ikke å være det. Noen har bittelitt, andre litt mer, men veldig mange har null blod.
~Mita~ Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 min kom i 4 omganger, ikke tegn til noe blod noen av gangene. Fødte uken etter.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå