Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Eller, der føles i allefall sånn! Er konstant våt i trusa, og det ser ikke ut som vanlig utflod. Det er ganske tyntflytende. Så kom jeg jo selvfølgelig på hun på Jordmødrene som hadde fostervannslekkasje i uke 15, og nå er jo jeg superstressa for at det er det det er! Er det noen som har noen beroligende ord å komme med? Er forøvrig i uke 15.
kei80 Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Hei Aprilbaby! Jeg trodde jeg lakk forrige helg og var først hos legevakt og så på akutten på ahus for undersøkelse.Alt var bra og det var ikke lekkasje hos meg men antaglig urin. Men de tar det veldig alvorlig! Ring legevakta eller føden og hør hva de mener om det!Bedre å være føre var siden de tar det så alvorlig, Masse lukke til og la meh vite åssen det gikk? klem
Bilba og gutta :) Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Hvordan går det med deg, aprilbaby? Jeg har det på samme måte, men etter å ha lest mange innlegg her så har jeg slått meg til ro med at det er veldig tynn utflod, som er veldig vanlig i svangerskapet. Kjempemange som har det, og det er vanlig at hele trusa er våt. Jeg hadde ikke sånn sist gang, så derfor har jeg også tenkt at det kan være fostervann. Men hvis et er fostervann så stopper det ikke å renne hvis jeg har forstått det riktig. Det pipler liksom litt hele tiden.... men jeg sier som hun over: er du bekymra så ring føden. Fostervann lukter også litt stramt. Du kjenner jo fort om det er urin i alle fall...og er det helt luktfritt så er det nok ikke fostervann. Lykke til
kei80 Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 I mitt tilfelle kjennte jeg eller så jeg ikke om det var urin..luktet ikke og var blankt så kunne ikke merke det selv men de så hvor det kom fra på sykehuset..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå