Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har i de siste månedene, vært så nedstemt og føler meg så tom inni meg, jeg gråter nesten hver kveld, og tar meg gjerne et glass rødvin.. Jeg har aldri følt det sånn før, jeg føler meg bare så utrolig ensom at det gjør vondt.. Jeg vet ikke hva det er men denne "tomheten" tar overhånd nå..
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Høres ut som du er deprimert !! Ta deg en tur til legen. Viktig å komme til bunns i det, og det vil hjelpe å snakke om det. Tro meg, jeg har vært der,.
Anonym bruker Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg er der. Drikker sjelden jeg da. Blir faktisk bare mer deprimert av alkohol. Gå til legen, ja. Du kan også forsøke å hjelpe deg selv, PRØV å tenke positivt. Vet det er forferdelig vanskelig, selv har jeg sittet i min egen depressive, apatiske "boble" i over en mnd, har ikke orket kontakt med særlig mange. I dag, derimot, følte jeg meg bedre enn på lenge, og har faktisk greid å si til meg selv at alt skal gå bra. Mange grunner til at man er deprimert, viktig å finne årsaken, og jobbe med de(n). Ønsker deg alt godt, og lykke til med å få en bedre tilværelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå