Mamma til gutt og jente....... Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Noen som har forslag? evnt hvor jobber dere og får dere tillegg?
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 jeg fikk 135 i timen. jeg var da 24. ville ikke jobbet for noe mindre enn det i butikk. tillegg pleier å variere fra butikk til butikk. jeg fikk tillegg som økte etter visse klokkeslett. anbefaler IKKE klesbutikk. værste betingelsene av alle. andre butikkjobber kan være mye mer interesante, jeg gikk ihvertfall mye fortere lei klesbransjen en noe annet. ---Men så var det jo ikke det du spurte om
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2008 Hva er vanlig i klesbutikk?
Hjertefamilien Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Lønn kommer an på alder og erfaring fra bransjen en vil ha jobb i..
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Følg tariff, er mitt råd til deg. Var det jeg fikk da jeg jobber sombutikkmedarbeider..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå