Gå til innhold

Jeg MÅ bare si det

Anbefalte innlegg

Skrevet

FY FAEN det er mange som er blåst i huset her inne..

At dere gidder, orker å bruke energi på så mye pisspreik og tåpelige diskusjoner!

Jeg er ny her inne på siden, har ikke skrevet mange innlegg, å jeg tror jeg sier takk for meg her inne.

Dere er bare så hjemmealeneihodet! Har dere virkelig ingenting annet enn å holde på sånn som dere gjør?

Hvilket liv har dere?

Få rævva opp fra sofaen eller kontorstolen eller hva enn dere måtte sitte på å gjør noe fornuftig! Ta med barnet deres ut, å ungen deres tar neppe skade om den har reima, troll eller coopdress på seg!

Eller gjør litt husarbeid, besøk venner, besøk slekt eller finn på noe mere klokt enn å sitte her.

Herre gud....dagens mødre er værre enn jeg trodde.

Baybay

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er så glad for at du tok deg tid til dette viktige innlegget, du som er så travel!:-)

Skrevet

Er enig med HI. Dette er noe av det mest labre forumet jeg har sett.

Hender det kommer gullkorn, god humor og smarte svar. Men det er nesten ikke til å fatte at de (få) som står for dette orker å bruke forumet.

Vi andre burde bare bøye oss i støvet for de få brukerne her inne som har hjerne og bruker den. Vi får håpe det smitter litt over på flere.

Skrevet

Jeg er også enig med HI! Det er såå mange som bare sitter og slenger dritt, starter idiotdebatter (hvor mye veier Erna Solberg? f.eks) eller bare pøser ut sine fordommer og generaliseringer av andre.

Kjenner jeg begynner å bli ganske metta på hele BiM, og jeg er bare 13 uker på vei. Tror snart jeg holder meg til å lese bøker i stedet for å kaste bort tid og energi på dette forumet.

Skrevet

Blåst i huset :-)

Bortsett fra det er jeg enig! Jeg er her inne for underholdningens skyld! Søker ikke akkurat råd og støtte her, nei- Det har jeg virkelige venner til. Men det blir vel litt som å se på reality. Man vet det er fullstendig bortkasta tid, men noe skal man da ha å finne på som ikke er alt for fornuftig :-))

Skrevet

må si meg enig her med annie 19:06 :))

stor undrholdningsverdi for en alenemortil et lite barn som jeg er iallfall!

Skrevet

Sier omtrent det samme som nn 19.06. Har aldri vært her før jeg ble gravid og tviler på at jeg gidder elelr har tid til å være her etter jeg er ferdi med svangerskapet. Underholdning er det. Men kvaliteten....hadde det ikke vært for at jeg er litt stuck pga komplikasjoner så ha dde jeg neppe brukt et sekund til her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...