Gå til innhold

HEI JENTER, HVORDAN ER SYMTOMEME DERES I RUGETIDEN?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???? Her er det konstant mensmurringer og ømme pupper .... hva med dere?? og strekk i livmoren..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for den linken Vilsågjerne - akkurat det jeg trengte å lese nå.

Er totalt tom for energi, trist, sur og negativ, mensmurring har jeg hatt i tre dager nå (er på rugedag 7) - og har vondt i hodet. Jeg var sikker på at løpet var kjørt til jeg leste andres symptomer. Ååh...håper jeg slipper å gjøre dette én gang til...!

Skrevet

Heisann!!

Jeg kjenner absolutt ingenting, er helt som fra før........

Skrevet

Jeg har kanskje litt mensmurringer, også stikker det til i puppene innimellom. Og nå prøvde jeg å presse på puppene, og da kom det en dråpe med no hvitt ut.... Det er jo lov å håpe, men tør ikke tro noe som helst ennå. Har hatt 4 neg. tester, så nå tror jeg ikke noe før jeg får se det på ul ;o)

Det som er så dumt, er jo at bivirkningene på progestan, som jeg bruker, er de samme som om man skulle være gravid.

Skrevet

Jeg hadde noen stikninger i magen hver dag fra ca 2 dager etter innsetting og til jeg spontanaborterte. Da var jeg gravid. Ellers litt ømme bryster.

Hadde ellers mange flere symptomer ved første IVF forsøk, men det må ha kommet av progesteronen eller at jeg var på symptomjakt hele veien.... Da hadde jeg stikninger kun i 3 dager før de forsvant.

Så stikninger tror jeg kan være et positivt symptom på å være gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...