Gå til innhold

Siklerotte eller MiniMe&Dr.Evil !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fra et gammel innlegg jeg hadde at dere hadde HTC diamond touch begge to.......

Kan dere hjelpe meg da ?

Når jeg skriver sms - hvor i helsike finner jeg ? spørsmålstegnet på tastaturet da ????

Blir gaaaaaaaaal snart ........

Takk

takk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer ann på hvilket av tastaturene du bruker. På Tlf tastaturet ligger det enten under 1 tallet eller under tasten som det står Sym på nederst til høyre. Den Sym tasten kommer opp på alle tastatur alternativene unntatt da det er "pc" tastaturet. Da vet jeg ikke hvor man får opp ? Finner det ikke selv der. Håper det hjalp deg litt.

Skrevet

Eh...med fare for å virke litt blåånd nå.....what ?

Når jeg går på - skrive ny meding - så kommer vell tastaturet opp av seg selv ? er det pc tastaturet ? har jeg fler å velge mellom ??

uff, føler meg helt blåst nå jeg *flau*

Skrevet

Når du ser på skjermen da du skal skrive meldinger, er det et synbol helt nederst på midten. Noen bittesmå firkanter og en pil. Trykk på den pilen, da skal det komme opp flere tastatur alternativer. Jeg bruker den som heter telefontastatur. Det er Touch Diamond du har, ikke sant? Sånn er det hvertfall på min.

Skrevet

Takk Takk TAKK :o)

da skjønte dumma det se `hehe !Ja, jeg hadde bare vanlig pc tastatur jeg ....har egentlig savna å skrive mld på "vanlig" måte med telefon tastatur ! <3 takk !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...