Gå til innhold

ANONYM......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Død. Nær meg, omkring meg, på hendene mine. Fotavtrykk og fingeravtrykk med den rennende fargen rød. Vær så snill å ta meg med nå, jeg orker ikke å være alene i natten. Det er vanskelig å skimte lys i tåken og natten er en årelang smerte. Tenn de siste fyrstikker for å varme meg i kulden, og gi meg håpet i varmen - men ikke forlat meg der alene. Jeg er den lille piken med fyrstikkene og igjennom veggen ser jeg det jeg trenger. Slipp meg inn er du snill, la meg få slippe å kjenne det rennende blodet stivne nok en gang.

Det nye testamentet er avsluttet, syvhundreogåttito sider med historie er forbigått. Bare gå kjære deg, bare gå. Forlat meg alene sa jeg, uten minner, uten håp. Ingen smerte i det evige nattemørk. I det evige nattevåk. Døden er rett rundt hjørnet, den faller med den nye sneen. Til uken vil du falle med, som en dominobrikke. Ha det bra og farvel, vinteren er igjen livets mester.

En edderkopp vil alltid spinne, meningsløst som deg selv. Det som fanges spises opp fra innsiden, det kan du. Redd deg selv, det er på tide å se. Du trenger en ridder i vinterens mørke, kast håret ditt som en lys, la noen gripe det. Gledens nøkkel er hjelpsomhet, kan du ikke bare se, grip det kjære, slipp spinnet og se. Med åpne øyne av den sorte drakt. Du er naken i ensomheten, kan du ikke se? Vis ditt indre jeg. Naken. Maria fly-fly

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var da vakkert! Men var det alt?

Skrevet

Hehe, orket ikke lese hele da.

Men den sluttet Maria fly fly minnet meg om noe, hihi

Husker dere denne? Marihøne fly fly fly, imårra blir det godvær!

Skrevet

Jeg tror jeg dævver av latter! Er du HER og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...