Gå til innhold

Kan dette være starten på rier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er førstegangs og noen dager på overtid. Nå har jeg hatt kynnere med ca 15 minutters mellomrom fra i formiddag. Magen strammer seg skikkelig i ca 1 min og omtrent midt i hver kynner blir det blitt vondt nederst i magen, litt verre etterhvert. Smerten varer ikke så lenge. Er redd det bare er maserier eller modningsrier, noen som vet forskjell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min fødsel begynte sånn.. men litt smerter i magen og korsrygg.. men ikke så ille som jeg trodde rier skulle være.. så jeg trodde bare det egentlig var kynnere + strekk i ryggen.. hehe.. men neida.. fødsel på gang.. skjønte det ikke før rett før babyen kom.. Det er jo på langt nær ikke så vondt som folk sier..

Men.. det kan jo bare være maserier du har også.. vet ikke helt forskjellen på alle de forskjellige riene jeg.. hehe.. Uansett.. Lykke til =)

Skrevet

heihei. Det er veldig vanskelig å svare på, men min forrige fødsel begynnte med veldig svake rier, men da hadde vannet gått så jeg visste jo hva det var.men, er det rier så kjenner du at de blir vondere og vondere etterhvert. Det er umulig å ikke merke det. Så la det gå litt tid..=) spennende da. Har vannet gått ennå? huff jeg har 16 dager til termin og slimproppen gikk for 2 uker siden,. Veldig utålmodig nå=)

Skrevet

Takk for svar til begge to:) Ikke noe vann som har gått. Har blitt litt vondere etterhvert, men fortsatt ikke så vondt at jeg er sikker. Nå skal jeg ned til mamma og spise middag, finner nok ut utover ettermiddagen om det tar seg opp eller stopper opp. Lykke til til dere også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...