Gå til innhold

Bihulebetennelse midt oppi termin? Hjelp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin i morgen og tror jeg kan ha fått bihulebetennelse. Er uansett kraftig forkjøla og temmelig oppgitt. Det verker i en tann og er nesten helt umulig å pusse nesen tom så jeg får puste. Det er helt sirup inni der... Noen som har gode råd? Jeg er så redd for å gå i fødsel nå! Jeg kommer jo ikke til å kunne gjøre pusteøvelser engang!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkars...har du prøvd sånn nesehorn? kan rense ganske godt opp i systemet, kjøp på apoteket. ellers så ville jeg hørt med jordmor om hun har noen tips....

 

Et lite tips iallefall.....lykke til:-) og god bedring

Skrevet

Svarer deg her også jeg:) Jeg ville snakket med legen i morgen og vurdert antibiotika, jeg fikk en kur i fjor når jeg ammet som hjalp etter første pille.

 

Jeg vet en del er skeptiske til noen form for medisiner, men om du kunne blitt bedre til fødsel så er jo det viktig.

 

Kjenner igjen den med at man aldri blir tom for snørr, legen min anbefalte likevel å snyte og snyte og snyte. Bruk mykt papir så nesa ikke blir sår....

 

Spyl nesa med saltvann,

Kan bruke nesehorn ol, men jeg bruker egentlig bare å fylle hendene og putte nesen neddi og drar inn,

Kan bruke en skål el. kok opp litt vann med salt

 

 

God bedring!!!

Skrevet

Kanskje teit å si, men bruker du otrivin?

Det funker ihvertfall på meg.

Skrevet

Tusen takk for alle svarene! Føler meg helt hysterisk, men så er det litt utettferdig å skulle bli syk nå da!

 

Jeg bruker otrivin, men 2-3 ganger om dagen holder ikke... Og nesehorn har jeg ikke i hus... Får nok ringe legen min i morgen som dere sier + kanskje jordmor på føden... Babyen er jo ferdig nå så ikke sikkert det er så ille å få medisin?! Tenk om det finnes noe som kan hjelpe. Sukk... En lang natt i vente nå... Snufs.

Skrevet

Sa legen din virkelig at du bare kunne snyte, snyte og snyte? Så bra! Jeg er så redd for at jeg overdriver slik at det gjør ev irritasjon i bihulene værre... men blir jo gal av ikke å få puste.... og pusser jeg ikke nok hoster jeg isteden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...