Gå til innhold

hjelp! noen som har opplevd det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

da jeg våknet i dag morges å jeg gikk ut av senga fikk jeg skikkelig sting i sida.eller kan si i magen. ut fra navlen ca. ringte føden å de sa at jeg måtte rinnge igjen viss det ble noen blødninger eller viss magen var hard. jeg satte meg ned i 2-3 min å når jeg reiste meg igjen var det enda vondere å gå. noen andre som har opplevd det?

kjenner liv..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter!

Skrevet

Sånne kraftige sting litt nede på siden av magen? Jeg har hatt noen sånne, og det gjør veldig vondt, men jeg tror ikke det er noe farlig. For meg kjentes det litt som et eller annet som strakk seg der inne, og det er jo ganske naturlig nå. Hvis det ikke kommer igjen og du kjenner liv, er det nok greit!

Skrevet

Hender ofte at alt strammer/låser seg når jeg skal gå ut av senga. Må enten legge meg rett tilbake og vente litt, eller krøke meg sammen de første meterne jeg går. Så løser det seg vanligvis opp. En veldig stram kynner er det jeg har tenkt.

Skrevet

oki, akkurat hjemme fra føden nå. di tok ul, og sånn belte rundt magen. alt var som det skulle:) men nå har jeg den samme vonde strekken på den anfre siden av magen:) håper kansjke det bare er at fødselen nermer seg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...