Masaili <3 Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Typisk søndagsform i dag. Været er skikkelig dårlig, men vi har da vært en runde ute. en times tid. Ellers har vi bare vært inne. ungene har rota masse her i dag, får vel ordne opp i det til kvelden tenker jeg. Ellers så leker ungene seg på rommet nå, og jeg sitter her og er daff! Må vel til å mekke litt middag etterhvert. Skal ha torsk i dag:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå