Gå til innhold

Dere som har peiling, se her! Gravid?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har jeg følt meg dårlig.. Vekslet mellom løs og hard mage og generelt ikke vært helt i form.. Har testet meg hver dag, med null resultat.. Mensen sku vært her rundt dissa dager.. Testet igjen idag, så på klokka, ventet og ventet ,men ingen strek.. Men så, rett før 5min dukka det opp en svak svak svak strek!!! Måtte omtrent gni meg i øya og blunka flere ganger, men det var ingen fantomstrek! Men veldig svak da, må se godt etter i lyset, men både jeg og samboer så den... Hva trur dere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid testet svakt-svakt positivt rundt IKM, og fått en mer tydelig strek en uke etter IKM. Har aldri opplevd at en test har vist positivt uten at jeg har vært gravid, og jeg har tatt mange tester :-) Har brukt billigtester i "forburksfasen", og dobbeltsjekket med CB når jeg har fått antydning til positiv test. CB viser ikke enn sterkere bufferlinje enn billigtester, men de sier at CB er 100% sikker.

 

Jeg tror du er gravid, lykke til :-)

Skrevet

Takk for svar! Brukte strimmel fra billigtester.. Lyst å teste igjen , men skal prøve holde meg til imorra tidlig hvertfall. Siden det var så svakt er det jo ikke sikkert det vises på annet enn morgen urinen...

Skrevet

jeg tok 6 billigstrimler og en cb... strimmlene var ganske svake men cb kom krysset med en gang!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...