polarn & pyrene Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Jenta mi på 3 1/2 år har blitt innkaldt til tannlegen, hva skjer der? Hvordan skal jeg forberede henne på best mulig måte så hun ikke blir redd?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Vanligvis en tannpleier som snakker med deg og jenta di, snakker litt om tannhygiene og hva man gjør hos tannlegen. Ser ofte kjapt over tennene, men ikke alltid, og gir premie. Om det skulle være behov for å gjøre noe mer blir dette gjort senere. Første besøk er alltid bare "kos".
Reflexia Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 vi var på kontroll da hu var litt over tre år....snuppa nekta å lukke opp munnen så tannlegen fikk ikke gjort noe...men hu er fornøyd med å ha vært hos tannlegen =) og spør om vi snart kan dra igjen,synes det var spennende og gøy
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Gutten min på 3 og et halvt var til tannlegen for en stund siden og det gikk kjempebra:)Han satt i fanget mitt og tannlegen fortalte litt om karius og baktus og sa at sola lyste inn i munnen hans når han gapte opp:)hun så over tennene hans ordentlig og han hadde null hull heldigvis.var ltt spent før besøket,men det gikk over all forventning og dagen etter skulle han vise gaven han fikk til tannlegen på barnehagen:o)Lykke til med tannlegebesøket da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå