Gå til innhold

De barna som har TV på rommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk de det, og er det kun til dvd og spill? Kan jo ikke kjøpe dekoder til alle tv-ene...det kan fort bli dyrt. Har to tv-er til nå, og hvis begge ungene skal ha tv etterhvert må vi ha 4 dekodere...

Eldstemann er 7 år nå, og hører mange av de han er med har tv på rommet. Har ikke tenkt at han skal få det enda, men ser jo at det kan være greit i stedet for å spille nede i stua hver gang han skal spille.

Men så er jeg redd for at det kun blir spill og film hele dagen hvis han har det på rommet, eller i alle fall masing om å få lov!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna mine har hatt tv på rommet siden de var 4 år, og er kun til dvd og spill...må si at tv`ene blir sjeldent brukt, men godt å slippe mas om dvd og spill nede:)))

Skrevet

Gutten min har hatt tv på rommet fra han var 4 år. Blitt brukt stortsett til playstation og filmer, men han har hatt antenne, så tv har vært mulig å se det og.

Nå har han ikke tv på rommet, han er 8 år, tok den bort fordi han aldri klarte å holde rommet ryddig, og satt som et kompromiss at han skulle få den tilbake om han klarte å holde det ryddig.

Har forvørig dvd spillern og playstationet i kjellerstua nå, hvor han får sitte innimellom.

Skrevet

Hun fikk det når hun var 9 år, og det var kun til spill og dvd bruk, + at hun har nrk1, tv2 og tvnorge på den. Hun bruker den veldig lite, ser av og til film på den sammen med venninner. Har ikke hatt problemer med mas i forhold til å se på tv hele dagen. :o)

Skrevet

Vesla mi har akkurat fått tv på rommet og er snart 8. Vi har kabeltv så hun har de samme kanalene som i stua og tv'n blir brukt mest til disney channel, har ikke spillkonsoll eller dvd-spiller på rommet sitt.

Skrevet

Mine har også tv på rommet. De blir benyttet en sjelden gang. Da til spill og film:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...