*gruffalo* Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Når fikk de det, og er det kun til dvd og spill? Kan jo ikke kjøpe dekoder til alle tv-ene...det kan fort bli dyrt. Har to tv-er til nå, og hvis begge ungene skal ha tv etterhvert må vi ha 4 dekodere... Eldstemann er 7 år nå, og hører mange av de han er med har tv på rommet. Har ikke tenkt at han skal få det enda, men ser jo at det kan være greit i stedet for å spille nede i stua hver gang han skal spille. Men så er jeg redd for at det kun blir spill og film hele dagen hvis han har det på rommet, eller i alle fall masing om å få lov!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Barna mine har hatt tv på rommet siden de var 4 år, og er kun til dvd og spill...må si at tv`ene blir sjeldent brukt, men godt å slippe mas om dvd og spill nede:)))
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Gutten min har hatt tv på rommet fra han var 4 år. Blitt brukt stortsett til playstation og filmer, men han har hatt antenne, så tv har vært mulig å se det og. Nå har han ikke tv på rommet, han er 8 år, tok den bort fordi han aldri klarte å holde rommet ryddig, og satt som et kompromiss at han skulle få den tilbake om han klarte å holde det ryddig. Har forvørig dvd spillern og playstationet i kjellerstua nå, hvor han får sitte innimellom.
Mille** Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Hun fikk det når hun var 9 år, og det var kun til spill og dvd bruk, + at hun har nrk1, tv2 og tvnorge på den. Hun bruker den veldig lite, ser av og til film på den sammen med venninner. Har ikke hatt problemer med mas i forhold til å se på tv hele dagen. )
Korse76♥ Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Vesla mi har akkurat fått tv på rommet og er snart 8. Vi har kabeltv så hun har de samme kanalene som i stua og tv'n blir brukt mest til disney channel, har ikke spillkonsoll eller dvd-spiller på rommet sitt.
~~DoraDora~~ Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Mine har også tv på rommet. De blir benyttet en sjelden gang. Da til spill og film:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå