Gå til innhold

Gravid for andre gang!


gullungen2

Anbefalte innlegg

Tok testen i går - og den var positiv!!! Termin 2 juli. Så da søker jeg også opptak her. Vi har en gutt på 3 år fra før, men det er like spennende denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer !!

 

Jeg er også gravid for andre gang, termin 7.juli. Gutten vår fyller straks 2 år.

Og ja, er like spennende denne gangen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også en fra før, men det er like spennende nå ja! Men på en måte er det litt anderledes enn første gang også, mer avslappet kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Jeg er gravid for andre gang.Har ei jente på 2 fra før.Absolutt like spennende denne gangen,men mer avslappet ja.Denne første tiden går jo så sakte...har så lyst å fortelle det til noen.Men vil vente litt.Føler ingen symptomer enda.Lurer på om magen kommer raskere eller ikke denne gangen...er en spennende tid iallefall!termin 11 juli,så 1.juledag går jeg inn i 2.trimester og kan dele nyheten:) Og det går jo ganske fort mot jul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIA

 

Jeg er også gravid for andre gang...... Gleder meg så fryktelig til datra vårs på 1 1/2 år skal bli storesøster,,,dette er så spennede...Håper di første 3 mnd går bra så vi kan fortelle det til noen....;););)

Hvor er dere fra da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gravid for andre gang jeg også, har en datter på fire år.

Føler meg som en førstegangs fødende igjen !

Redd og spennt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...