Gå til innhold

smerter etter jeg har gått tur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ute å gikk tur.bare 30 minutter. Så fikk jeg smerter underliv.slags mensmerter.Blir så redd! Ungen har det fint sparker og beveger seg. Er gravid i uke 22.

det er så kjedeli å ikke kunne trene. jeg har lavt blodtrykk så hver gang jeg anstrenger meg blir jeg svimmel. Skulle ønske de hadde gravidyoga hær jeg bor. De prøvde å få i gang det ,men det var ike så mange som var interessert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får noe lignende når jeg er ute og går en stund - men det ligner mest på hold (eller sting for de som sier det) i siden, bare at det er lenger ned enn vanlig. Tenkte å spørre jm om dette neste gang jeg er der, men det gir seg ganske raskt etter at jeg stopper opp, så antar at det ikke er noe farlig. Er også i uke 22.

Hvis det ikke går over, ville jeg tatt en telefon til lege/jordmor bare for å være sikker;-) Lykke til!

Skrevet

Jeg får også "sting-lignende" smerter langt ned i magen når jeg går tur. (spesielt når jeg går på asfalt, merker mindre når jeg går på mykere underlag)

Snakka med jordmor om dette, og hun mente det bare ble tøyd og strekt litt i magen når man går tur. Så jeg går tur som vanlig, og blir smertene for intense, stopper jeg opp i noen minutter til det roer seg. Litt bevegelse må jeg uansett ha :)

Skrevet

samma sa legen min så tror det er ganske vanlig å få sånn "hold" -så lenge det ga seg når jeg slutta å gå osv, mente hun og at det var bare ting som strekte og tøyde seg:)..altså ikke farlig, sjøl om det er plagsomt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...